Tuesday 12 April 2011


.. holla :) .. hey kam0o nampak tak buda laki at atas tuh ?? yaa mesty nampak kan ?? dea tuh lha superman saye tau .. hehe .. yang pempuan bawah neyy pula thats me laa ! ta cun p0n . d0 i care ? haha i dunt care lha .. i've been taken by muhd shafiq on 20 og0s 2010 .... he's t0tally mine 0kay ! dea neyy baek sangat tau . caring gila gila ! i l0ve you with all my heart lhaa yunkk :) did u kn0w what ?? i'm s0 scared t0 l0osing you :( i can't live with0ut you ! can't .. haha p0yo pulakk ...nak tahu ta knp ? sebap n0w i'm reallyreally fallin l0ve with you shafiq .... s0 please lha take care 0f our relationship yaa .. kadang kadang aku selalu sangat piker bukan bukan pasal dea neyy . haishh tak patot kan ? urmp .. ohh yaa aku dah mab0o cinta dah same dea neyy . hee .. kalau gad0h tuh lha bab yangg paling aku tak tahan .. seriouslly aku bukan se0rang yang eg0 . & dea pulak cepat sejuk . s0 tada hal lhaa .. hehe ...aku nak cekik cekik pempuan yang na gatal gatal nan dea . haha bole ? biyy , i love you damn much tau .. i will never let you g0 .. never doo !! hee :)


i'm taken by my superman (muhd shafiq)**

sekiann yaa :D

No comments:

Post a Comment